.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه پرتقال تلخ در میادین ممنوع شد

معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه عرضه پرتقالهای تلخ در بازار میادین میوه و تره بار ممنوع است، گفت: در حال حاضر با اعمال کنترل ورود پرتقالهای یخ زده به میادین به زیر 10 درصد رسیده است.

علی برابری در گفتگو با مهر گفت: سازمان میادین میوه و تره بار به محض وقوع سرمازدگی و یخ زدگی پرتقالها در بخشنامه ای ورود این تولیدات به بازار میادین را ممنوع اعلام کرد.

معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تره بار افزود: دراین بخشنامه ضمن جلوگیری از عرضه پرتقالهای تلخ از باغداران درخواست ارائه محصول مرغوب به میادین میوه و تره بارشده است.

وی بیان کرد: با اعمال بازرسی ها و نظارتهای دقیق عرضه پرتقالهای تلخ دربازارهای میوه و تره بار به زیر 10 درصد کاهش یافته است.

برابری اعلام کرد: برای عرضه پرتقال با کیفیت درمیادین مشکلی وجود ندارد و مدیران میادین باید مرکبات یخ زده و تلخ را مرجوع کنند ضمن اینکه مشتریان می توانند درصورت خرید کالای نامرغوب آن را پس دهند.

دراین رابطه وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال زراعی 84-85 بیش از دو هزار و 300 میلیارد تومان خسارت ناشی از حوادث غیر مترقبه به بخش کشاورزی وارد شده، لذا اگر در شرایط کنونی رقمی برای میزان خسارات سرمازدگی اعلام نمی شود برای این است که بخشی از اثرات خسارتها در سال آینده مشخص می شود که به محض رویش مجدد درختان میزان خسارات واقعی اعلام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.